2016 Birim Ziyaretlerimiz Devam Ediyor


Başkanlığımız tarafından, mali hizmet odaklı performans ve kalite ölçütlerinin geliştirilerek paydaşları bilgilendirme ve hesap verebilme süreçlerinin etkinliğini sağlamak misyonundan hareketle üniversitemiz harcama birimleri arasında uygulamada ortak hareket etmenin sağlanması, kurumsal kapasite ve kalitenin geliştirilmesi, iletişimin güçlenmesi, işbirliğinin artırılması, mevzuatla ilgili değişikliklerin değerlendirilmesi,  karşılaşılan problemlerin çözüme kavuşturulması amacıyla önceki yıllarda başlatılarak geleneksel hale gelen iş geliştirme ve koordinasyon ziyaretleri gerçekleştirilmektedir.

Bu ziyaretler kapsamında; kurumsal kapasite ve toplam kalitenin geliştirilmesi hedefinden yola çıkılarak Başkanlığımızın çalışma alanına esas olan mali hizmetler, muhasebe, iç kontrol, bütçe, taşınır, proje ödemeleri, raporlama  ve performans konularındaki usul ve esaslar, işleyiş, mevzuat değişiklikleri noktasında uygulama birliğinin sağlanması, güncel revizyonların paylaşılması, mali yıl içinde karşılaşılan ve karşılaşılabilecek problemlere yönelik çözüm önerilerinin geliştirilmesi ve kurum içi sinerjinin güçlendirilmesi adına karşılıklı görüş  alış verişinde bulunulmaktadır


Fen Edebiyat Fakültesi  26.04.2016

İş geliştirme ve koordinasyon toplantılarımız Fen Edebiyat Fakültesi ile devam etti. Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleşen ziyarette; sempozyum, kongre ve konferans giderleri, sistemsel güncellemeler, yollukların ödeme koşullarında ortaya çıkan durumlar, harcama yetkilisinin takdir hakkının içeriği, banka promosyon sözleşmesinin muhteviyatı, kişi borçlarından doğan uygulamalarda izlenmesi gereken yöntemler ve iç kontrolde gelinen durum hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Yapılan eğitimler ve bilgilendirme faaliyetlerinin de konuşulduğu toplantıda il dışı kurumsal çalıştayların düzenlenmesinin motivasyonu artırıcı özelliğinden bahsedildi.

FEF Dekanı Prof. Dr. Mehmet DEMİRYÜREK, başkanlığımız ile iletişimde sıkıntı yaşamadıklarını, her geçen yıl artan kurumsal kapasitemize ayak uyduran Strateji Geliştirme Dairesi’ni en yakın zamanda kahvaltı organizasyonu ile ağırlamak istediklerini belirterek teşekkürlerini iletti.




Bilimsel Teknik Uygulama ve Araştırma Merkezi (HÜBTUAM)  22.04.2016

Birim ziyaretlerimize HÜBTUAM ile devam edildi. Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleşen ziyarette mali yılın genel değerlendirmesinin ardından, bütçe kalemlerine göre ek ödenek talepleri görüşüldü. Başkanlığımızın idarenin görev alanıyla ilgili araştırma-geliştirme faaliyetlerini yürütmek fonksiyonundan yola çıkarak merkezin bu hususta önemli bir noktada olduğunun altı çizildi.

Merkez müdürü Doç. Dr. İrfan KURTBAŞ, Strateji Geliştirme Dairesi olarak yaptığımız bu ziyaretleri idari birimlerin diğer birimlerle koordinasyonu açısından örnek teşkil ettiğini ve esasen olması gereken bu faaliyetlerin az rastlanır bir çalışma olduğunu belirtti. Memnuniyetini dile getiren KURTBAŞ, yol gösterme ve çözüm önerileri geliştirme adına çok önemli bulduğu bu ziyaretleri önemli bulduğunu dile getirdi.




Sosyal Bilimler Enstitüsü  22.04.2016

Koordinasyon toplantıları kapsamında gerçekleştirdiğimiz ziyaretler SBE ile devam etti. Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleşen ziyarette, enstitünün bütçesi, tez savunmalarına çağırılan akademisyenlerin yollukları, yeni dönem bütçe kalemlerinin değerlendirilmesi, alım yöntemleri, damga vergisi ve yolluk bildirimleri hakkında fikir alış verişinde bulunuldu. Mali yılın genel bir değerlendirmesinin de yapıldığı ziyarette eğitimlerimiz ve bilgilendirme toplantılarımız hakkında bilgiler aktarıldı.

Enstitü müdür yardımcıları Doç. Dr. Yakup COŞTU ve Doç. Dr. Metin UÇAR’ın da hazır bulunduğu ziyarette, kendileri birimler arası diyaloğun önemine dikkat çekerek, iş ve işlemlerde Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığının desteğini her zaman gördüklerini belirttiler.




Alaca Avni Çelik Meslek Yüksekokulu  21.04.2016

İşbirliği ve koordinasyon toplantılarımız Alaca Avni Çelik MYO ile devam etti. Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleşen ziyarette akademik teşvik ödeneğinin muhteviyatı, ek ders ücretlerinin nevi, bankalara gönderilen ödemelerde açıklama kısımlarının yetersizliği ve kurum içi gerçekleştirilecek çalıştayların planlanması noktasında fikir alış verişinde bulunuldu. Alaca Avni Çelik MYO’nun yeni yapılan yerleşkesi de gezilerek yeni binanın teknik özellikleri ve taşınma döneminden sonra ortaya çıkabilecek ihtiyaçlar hakkında tespitlerde bulunuldu. Strateji birimlerinin kurum içi kapasite araştırması yapmak, hizmetlerin etkililiğini ve yararlanıcı memnuniyetini analiz etmek ve genel araştırmalar yapmak görevinden hareketle kampüs alanında çalışmalarda bulunuldu.

Alaca Avni Çelik MYO Müdürü Sinan ÇALIŞKAN, birim ziyaretlerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, bu ziyaretlerin tanışma, iletişimin güçlenmesi ve işleyişlerdeki problemlerin çözümü noktasında yarar sağladığını belirterek Strateji biriminin hassas bir noktada bulunduğunu ve bu nedenle işbirliği ve koordinasyonun uygulama birliği açısından devamlılığının önemli olduğunu belirtti.





Sungurlu Meslek Yüksekokulu  21.04.2016

Üniversitemizin harcama birimlerine yönelik yapılan ziyaretler Sungurlu MYO ile devam etti. Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleşen ziyarette, e-yolluk sistemi, maaş tutarı kontrolleri, hizmet alımı yolu ile çalıştırılan akademik personellerin durumu ve konferans katılım ücretleri hakkında fikir alış verişinde bulunuldu. Aynı zamanda Sungurlu MYO’nun yeni binaya taşınma süreci, açılan ve açılması planlanan bölümlerin uygulamalı eğitim modülleri, başkanlığımızın gerçekleştirmekte olduğu eğitimler, iç kontrol sisteminin işleyişi ve geleceğe dönük planlar hakkında düşünceler belirtildi. Strateji birimlerinin  idarenin görev alanına ilişkin konularda standartlar hazırlamak görevinden hareketle uygulama birlikteliğinde belli bir standardizasyona ulaşma noktasında yapılması gerekenlerden bahsedildi.

Sungurlu MYO Müdürü Yrd. Doç. Dr. Kubilay KARACİF, üniversitemizin imkanlarının geçmiş yıllara göre arttığını, kurumsal sistemin oturdukça iş ve işlemlerin kolaylaştığını, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı’nın yaptığı bu ziyaretleri diğer birimlerden de beklediklerini belirterek teşekkürlerini iletti





Osmancık Ömer Derindere Meslek Yüksekokulu  20.04.2016

Osmancık Ömer Derindere MYO ile devam eden işbirliği ve koordinasyon ziyaretlerimiz Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleştirildi. Başkanlığımız tarafından gerçekleştirilen maaş, KBS, ek ders, yolluklar ve proje harcamaları konularındaki eğitimlerden bahsedilen ziyarette, Osmancık Ömer Derindere MYO’nun fiziki kapasitesi üzerinden yapılabilecek iyileştirmeler, ihtiyaç duyulan rekreasyon alanları ve bisiklet yolları, kurulması planlanan açık hava kitaplıkları ve yeni açılması planlanan bölümler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. İç kontrol ile ilgili konuların dile getirildiği görüşmede dikkat edilmesi gereken hususlar üzerinde duruldu.

Osmancık Ömer Derindere MYO Müdürü Yrd. Doç. Dr. Mustafa TOLGA ÇIRAK, oturmuş sistemlerin iş ve işlemlerin devamlılığında önem arz ettiğini ve strateji biriminin bu konudaki yeterliliğinden bahsederek ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getirdi.




Mühendislik Fakültesi  19.04.2016

Mühendislik Fakültesi ile devam eden iş geliştirme ve koordinasyon ziyaretlerimiz Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personellerimiz Ahmet ER ve İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleştirildi. Asistanların yükselmelerine bağlı bildirimler, sempozyum giderleri, Mühendislik Fakültesi’nin yürüttüğü projeler hakkındaki mevzuat güncellemeleri, MÜDEK kapsamında üniversitemizin akredite olduğu bölümler, kampüs çalışmaları sonrası ortaya çıkabilecek ihtiyaçlar ve üniversite bilgi sistemlerinin kurulmasının gerekliliği noktasında fikir alış verişinde bulunuldu. Stratejik planımız doğrultusunda, kaynaklarımızın, şeffaflık, hesap verebilirlik ve kaynakların etkin kullanılması ilkeleri bağlamında, kurumsal olarak oldukça iyi bir durumda olduğumuz ifade edildi. İç kontrol sisteminin sağlıklı çalışmasının gerekliliği, stratejik amaç ve hedeflere yönelik faaliyetlerin gerçekleştirilmesinde uygulama birlikteliğinin sağlanmasının üzerinde duruldu.

Aynı zamanda Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürü de olan Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali KILIÇARSLAN enstitüyle ilgili de bilgi verdikten sonra ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getirerek yıllardır Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile iletişimin güçlü olduğunu belirterek iyi niyetli çalışmaların bundan sonra da devam etmesi adına temennilerde bulundu. 





İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi  15.04.2016

Üniversitemize bağlı harcama birimlerine yönelik olarak yapılan işbirliği ve koordinasyon toplantıları kapsamında yapılan ziyaretlerimiz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ile devam etti. Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER’in katılımı ile gerçekleşen ziyarette yıllara göre İİBF’ye verilen ödenekler, evrak sayıları, bütçe kalemleri, organizasyon giderleri ve iç kontrol ile ilgili değerlendirmelerde bulunuldu. Özellikle iç kontrol ile ilgili İİBF’nin bilgilendirme çalışmalarının değerlendirilerek takdir edildiği ziyarette hassas görev tanımlarının ne olması gerektiğine dair fikir alış verişinde bulunuldu. Strateji birimlerinin idare faaliyetlerinin stratejik plan, performans programı ve bütçeye uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek görevinden bahsedilerek bütçe ile ilgili bilgilendirmeler gerçekleştirildi.

İİBF Dekan Vekili Sabiha KILIÇ, yapılan ziyaretten dolayı memnuniyetini dile getirerek, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı’nın yaptığı bu ziyaretlerin bilgilendirme noktasında çok yarar sağladığını ifade etti.





İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı  30.03.2016

İş geliştirme ve koordinasyon toplantıları adı altında yapılan birim ziyaretleri, Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER, Yunus HAN ve ilgili birim sorumlusu Mübeccel VOLKAN’ın katılımı ile İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı ile devam etti. Üniversitenin mali hizmetler noktasında lokomotif birimleri olan iki daire başkanlığı arasında geçmiş yıllardan bugüne gelinen noktada tecrübe birikimlerinin önemine vurgu yapılarak, geçmiş ve cari mali yıllara ait değerlendirmelerde bulunuldu. Özelinde ise Sayıştay denetimi hakkında bilgilendirmeler yapılarak, İdari ve İşler Daire Başkanlığı bütçesi hakkında detaylı planlamalar gözden geçirildi.  Ayrıca damga vergisi kesintileri ile ilgili fikir alışverişinde bulunulan ziyarette iş ve işlemlerdeki uygulama birlikteliğinin önemi bir kez daha vurgulandı.

Daire Başkanı Elvan TURAN, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ve İdari Mali İşler Dairesi Başkanlığının iletişimi ve koordinasyonu noktasında geçmişte ve bugünde sıkıntı yaşanmadığını, gelecek dönemde de bu iyi ilişkilerin artarak sürmesini temenni ettiğini belirterek bu tür ziyaretlerin motivasyon artırıcı özelliğine vurgu yaptı.





Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanlığı  23.03.2016

Üniversitemiz birimlerine yapılan ziyaretlerimiz Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanlığı ile devam etti. Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürü/Muhasebe Yetkilisi Murat ERTÜRK, uzman personelimiz Yunus HAN’ın katılımıyla gerçekleştirildi.  Strateji birimlerinin idarenin yatırım programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunu hazırlamak görevinden hareketle kampüs inşaatı çalışmaları gözden geçirildi. Geçtiğimiz mali yıl verileri yanında içinde bulunduğumuz cari yıl yatırım bütçesi hakkında değerlendirmelerin yapıldığı ziyarette, Kampüs Altyapısı, Derslik ve Merkezi Birimler, Etüt Projeler, Büyük Onarım projeleri hakkında detayların ele alındığı görüşmede, önümüzdeki süreçte yapılması gereken konularda hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.

Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanı Hasan BAYLAVLI, üniversitemizin yatırımları noktasında yoğun bir sürecin yaşandığı, bu süreçte Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile güçlü bir işbirliğinin kaçınılmaz olduğundan bahsederek, özellikle bütçe noktasında tüm süreçlerin zamanında yerine getirilmesinden oldukça memnun olduklarını ifade etti. Ayrıca bu tür ziyaretlerin iş ve işlemlerde uygulama birlikteliğinin sağlanması yanında, kurumsal koordinasyon için de oldukça önemli olduğunu belirterek, ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getirdi.




Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı  23.03.2016

Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK ve uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER, Yunus HAN ve ilgili birim sorumlusu Mübeccel VOLKAN tarafından ziyaret edildi. Teknik ve altyapı desteği noktasında koordineli bir şekilde çalıştığımız ve yazılımlarından oldukça yararlandığımız Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ziyaretinde; mevcut kullanılan programların eksiklikleri ve iyileştirme çalışmalarının yanında üniversitenin tüm projelerinin sistematik bir biçimde veri tabanına yüklenmesini sağlayacak ve kendileri tarafından yazılımı geliştirilmekte olan proje programı hakkında fikir alış verişinde bulunuldu. Strateji birimlerinin idarenin yönetim bilgi sistemlerine katkıda bulunma görevinden hareketle neler yapılabileceği üzerine planlamalar yapıldı.

Daire Başkan V. Nafi CESUR, duyduğu ziyaretten memnuniyetini dile getirerek, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı’na bilişim alanında ellerinden gelen tüm desteği sağlamaya devam edeceklerini iletti.




Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi  23.03.2016

Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER, Yunus HAN katılımıyla devam eden birim ziyaretlerimize Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi (BAP) ile devam edildi. Ziyarette, proje ödemelerinde, ödeme emri ve eki belgelerinin kontrolü noktasında diğer birimlere nazaran sıkı ilişkilerin olduğu göz önüne alınarak; ödeme evraklarının ön kontrolündeki işbirliğinin artırılması, TÜBİTAK ile ilgili güncel mevzuat değişikliğinin üniversitemizde uygulanabilirliği noktasında ortak akıl yürütülmesi ve Üniversitenin tüm projelerin sistemsel takibi için hazırlanmakta olan proje programı ile ilgili karşılıklı fikir alış verişinde bulunuldu. Strateji birimlerinin idarenin performans ve kalite ölçütlerinin geliştirilmesine katkıda bulunma görevinden hareketle yeni dönem planlamasında dikkat edilmesi gereken hususlardan bahsedildi.

Şube Müdürü Leriman ZEYBEL; ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getirerek Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile ilgili iletişimde ve uygulama birliği noktasında sıkıntı yaşamadıklarını ve bundan sonraki süreçte de koordineli çalışmalarının devam etmesini umduğunu dile getirdi.





Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı Birim Ziyareti  22/03/2016

Üniversitemiz birimlerine yapılan ziyaretlerimiz Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı ile devam etti. Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürü/Muhasebe Yetkilisi Murat ERTÜRK, uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER, Yunus HAN ve ilgili birim sorumluları Uğur AKIŞ ve Yusuf ÖNAL’ın katılımıyla gerçekleştirildi.  Mali yıllara ait genel değerlendirmenin yanında ihale süreçlerinde karşılaşılan durumlar ve bu süreçlerin ardından geçici teminatların teslim sürelerinin gündeme alındığı ziyarette yeni dönemde dikkat edilmesi gereken konuların üzerinden geçilerek risk haritası çıkarıldı.

Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanı Hüseyin ÖZDEN ziyaretten duyulan memnuniyetini ifade ederek, bu tür ziyaretlerin birimler arasındaki koordinasyonun güçlenmesi ve kurumsal davranış modellerinin şekillenmesi adına olumlu katkılar sağladığını belirterek teşekkür etti.





Personel Dairesi Başkanlığı Birim Ziyareti  22/03/2016

Birim ziyaretlerimize Personel Dairesi Başkanlığı ile devam edildi. Daire Başkanımız  Alaattin SORUKLU, Şube Müdürü/Muhasebe Yetkilisi Murat ERTÜRK, uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER, Yunus HAN ve ilgili birim sorumlusu Osman Yüksel SÖNMEZ’in katılımıyla gerçekleştirildi.  Mali yıllara ait genel değerlendirmenin yanında maaş ve yük hesabı cetvellerinin gündeme alındığı ziyarette geçmiş yıllardan bugüne Strateji Geliştirme Dairesi ve Personel Dairesi arasında çalışma alanlarına has konulardaki iş ve işlemlerin üzerinden geçilerek yeni dönem planlaması oluşturuldu.

Personel Dairesi Başkanı Şaban ZORLU ziyaretten duyulan memnuniyetini ifade ederek, bu tür bilgi alışverişi ziyaretlerinin iş akışının sağlıklı bir biçimde yürütülmesi ve koordinasyonun güçlenmesi adına yarar sağladığını belirterek teşekkür etti.




Kütüphane ve Dökümantasyon Daire Başkanlığı Ziyareti  22/03/2016

İş geliştirme ve koordinasyon ziyaretlerimize Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı’na yaptığımız ziyaret, Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürü/Muhasebe Yetkilisi Murat ERTÜRK, uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER ve Yunus HAN’ın katılımıyla gerçekleştirildi.  Mali yıllara ait genel değerlendirmenin yanında, veri tabanı kullanım istatistikleri, taşınır ve ek ödenek taleplerinin gündeme alındığı ziyarette 2015 yılında Strateji Geliştirme Dairesi ve Kütüphane ve Dokümantasyon Dairesi arasındaki resmi evrak akışının istatistiği çıkarılarak koordinasyon noktasında sıkıntı yaşanmadığı ve uyum içinde çalışmaların devam ettiği görüldü.

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanı Süha DURMUŞ ziyaretten duyulan memnuniyetini ifade ederek, geçmiş yıllardan günümüze kadar olan süreçte Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile ilgili olan iş ve işlemlerde sıkıntı yaşanmadığını ve özverili çalışmalarından dolayı tüm personele teşekkür ettiğini belirtti



 


Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Ziyareti  21/03/2016                                

Başkanlığımız tarafından, mali hizmet odaklı performans ve kalite ölçütlerinin geliştirilerek paydaşları bilgilendirme ve hesap verebilme süreçlerinin etkinliğini sağlamak misyonundan hareketle üniversitemiz harcama birimleri arasında uygulamada ortak hareket etmenin sağlanması, kurumsal kapasite ve kalitenin geliştirilmesi, iletişimin güçlenmesi, işbirliğinin artırılması, mevzuatla ilgili değişikliklerin değerlendirilmesi,  karşılaşılan problemlerin çözüme kavuşturulması amacıyla önceki yıllarda başlatılarak geleneksel hale gelen iş geliştirme ve koordinasyon ziyaretleri gerçekleştirilmektedir.

Bu ziyaretler kapsamında; kurumsal kapasite ve toplam kalitenin geliştirilmesi hedefinden yola çıkılarak Başkanlığımızın çalışma alanına esas olan mali hizmetler, muhasebe, iç kontrol, bütçe, taşınır, proje ödemeleri, raporlama  ve performans konularındaki usul ve esaslar, işleyiş, mevzuat değişiklikleri noktasında uygulama birliğinin sağlanması, güncel revizyonların paylaşılması, mali yıl içinde karşılaşılan ve karşılaşılabilecek problemlere yönelik çözüm önerilerinin geliştirilmesi ve kurum içi sinerjinin güçlendirilmesi adına karşılıklı görüş  alış verişinde bulunulmaktadır.





Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığımız tarafından iç döngüde yaptığımız bu iş geliştirme ve koordinasyon toplantılarının üniversitemizin kurum içi diğer aktörlerine yayılması fikri; koordinasyonun bireysel amaçların değil kurumsal ortak amacın gerçekleştirilmesini kolaylaştıracağı ve personel arasındaki birbirine bağımlılık düzeyi arttıkça, kurum hedeflerine ulaşılması için yapılacak çalışmaların koordine edilmesi için kurulması gereken iletişimin de artması gerektiği gerçeğinden yola çıkılarak planlanmıştır.Başkanlık olarak kurumsal davranış biçimi haline getirdiğimiz iş geliştirme ve koordinasyon ziyaretleri; kurumsal felsefenin, kurumsal amaç ve düşüncelerin iletilmesi ve çalışanların kurumun hedefleriyle ve dolayısıyla kurumla bütünleşmelerini sağlamak amacıyla önümüzdeki yıllarda da faaliyet planlarımızın içinde yer almaktadır.



HIZLI ERİŞİM