Başkanlığımız tarafından, mali hizmet
odaklı performans ve kalite ölçütlerinin geliştirilerek paydaşları
bilgilendirme ve hesap verebilme süreçlerinin etkinliğini sağlamak misyonundan
hareketle üniversitemiz harcama birimleri arasında uygulamada ortak hareket
etmenin sağlanması, kurumsal kapasite ve kalitenin geliştirilmesi, iletişimin
güçlenmesi, işbirliğinin artırılması, mevzuatla ilgili değişikliklerin
değerlendirilmesi, karşılaşılan problemlerin çözüme kavuşturulması
amacıyla önceki yıllarda başlatılarak geleneksel hale gelen iş
geliştirme ve koordinasyon ziyaretleri gerçekleştirilmektedir.
Bu ziyaretler kapsamında; kurumsal kapasite ve toplam kalitenin geliştirilmesi hedefinden yola çıkılarak Başkanlığımızın çalışma alanına esas olan mali hizmetler, muhasebe, iç kontrol, bütçe, taşınır, proje ödemeleri, raporlama ve performans konularındaki usul ve esaslar, işleyiş, mevzuat değişiklikleri noktasında uygulama birliğinin sağlanması, güncel revizyonların paylaşılması, mali yıl içinde karşılaşılan ve karşılaşılabilecek problemlere yönelik çözüm önerilerinin geliştirilmesi ve kurum içi sinerjinin güçlendirilmesi adına karşılıklı görüş alış verişinde bulunulmaktadır
Fen Edebiyat
Fakültesi 26.04.2016
İş geliştirme ve koordinasyon
toplantılarımız Fen Edebiyat Fakültesi ile devam etti. Başkanımız Alaattin
SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in
katılımıyla gerçekleşen ziyarette; sempozyum, kongre ve konferans giderleri,
sistemsel güncellemeler, yollukların ödeme koşullarında ortaya çıkan durumlar,
harcama yetkilisinin takdir hakkının içeriği, banka promosyon sözleşmesinin
muhteviyatı, kişi borçlarından doğan uygulamalarda izlenmesi gereken yöntemler
ve iç kontrolde gelinen durum hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Yapılan
eğitimler ve bilgilendirme faaliyetlerinin de konuşulduğu toplantıda il dışı
kurumsal çalıştayların düzenlenmesinin motivasyonu artırıcı özelliğinden
bahsedildi.
FEF Dekanı Prof. Dr. Mehmet DEMİRYÜREK, başkanlığımız ile iletişimde sıkıntı yaşamadıklarını, her geçen yıl artan kurumsal kapasitemize ayak uyduran Strateji Geliştirme Dairesi’ni en yakın zamanda kahvaltı organizasyonu ile ağırlamak istediklerini belirterek teşekkürlerini iletti.
Bilimsel Teknik
Uygulama ve Araştırma Merkezi (HÜBTUAM) 22.04.2016
Birim ziyaretlerimize HÜBTUAM ile
devam edildi. Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman
personelimiz İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleşen ziyarette mali yılın genel
değerlendirmesinin ardından, bütçe kalemlerine göre ek ödenek talepleri
görüşüldü. Başkanlığımızın idarenin görev alanıyla ilgili araştırma-geliştirme
faaliyetlerini yürütmek fonksiyonundan yola çıkarak merkezin bu hususta önemli
bir noktada olduğunun altı çizildi.
Merkez müdürü Doç. Dr. İrfan KURTBAŞ, Strateji Geliştirme Dairesi olarak yaptığımız bu ziyaretleri idari birimlerin diğer birimlerle koordinasyonu açısından örnek teşkil ettiğini ve esasen olması gereken bu faaliyetlerin az rastlanır bir çalışma olduğunu belirtti. Memnuniyetini dile getiren KURTBAŞ, yol gösterme ve çözüm önerileri geliştirme adına çok önemli bulduğu bu ziyaretleri önemli bulduğunu dile getirdi.
Sosyal Bilimler
Enstitüsü 22.04.2016
Koordinasyon toplantıları
kapsamında gerçekleştirdiğimiz ziyaretler SBE ile devam etti. Başkanımız
Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in
katılımıyla gerçekleşen ziyarette, enstitünün bütçesi, tez savunmalarına
çağırılan akademisyenlerin yollukları, yeni dönem bütçe kalemlerinin
değerlendirilmesi, alım yöntemleri, damga vergisi ve yolluk bildirimleri
hakkında fikir alış verişinde bulunuldu. Mali yılın genel bir
değerlendirmesinin de yapıldığı ziyarette eğitimlerimiz ve bilgilendirme
toplantılarımız hakkında bilgiler aktarıldı.
Enstitü müdür yardımcıları Doç. Dr. Yakup COŞTU ve Doç. Dr. Metin UÇAR’ın da hazır bulunduğu ziyarette, kendileri birimler arası diyaloğun önemine dikkat çekerek, iş ve işlemlerde Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığının desteğini her zaman gördüklerini belirttiler.
Alaca Avni Çelik Meslek
Yüksekokulu 21.04.2016
İşbirliği ve koordinasyon
toplantılarımız Alaca Avni Çelik MYO ile devam etti. Başkanımız Alaattin
SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in
katılımıyla gerçekleşen ziyarette akademik teşvik ödeneğinin muhteviyatı, ek
ders ücretlerinin nevi, bankalara gönderilen ödemelerde açıklama kısımlarının
yetersizliği ve kurum içi gerçekleştirilecek çalıştayların planlanması
noktasında fikir alış verişinde bulunuldu. Alaca Avni Çelik MYO’nun yeni yapılan yerleşkesi de gezilerek yeni binanın teknik
özellikleri ve taşınma döneminden sonra ortaya çıkabilecek ihtiyaçlar hakkında
tespitlerde bulunuldu. Strateji birimlerinin kurum içi kapasite araştırması
yapmak, hizmetlerin etkililiğini ve yararlanıcı memnuniyetini analiz etmek ve
genel araştırmalar yapmak görevinden hareketle kampüs alanında çalışmalarda
bulunuldu.
Alaca Avni Çelik MYO Müdürü Sinan ÇALIŞKAN, birim ziyaretlerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek, bu ziyaretlerin tanışma, iletişimin güçlenmesi ve işleyişlerdeki problemlerin çözümü noktasında yarar sağladığını belirterek Strateji biriminin hassas bir noktada bulunduğunu ve bu nedenle işbirliği ve koordinasyonun uygulama birliği açısından devamlılığının önemli olduğunu belirtti.
Sungurlu Meslek Yüksekokulu 21.04.2016
Üniversitemizin harcama
birimlerine yönelik yapılan ziyaretler Sungurlu MYO ile devam etti. Daire
Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz
İpek ÖZER’in katılımıyla gerçekleşen ziyarette, e-yolluk sistemi, maaş tutarı
kontrolleri, hizmet alımı yolu ile çalıştırılan akademik personellerin durumu
ve konferans katılım ücretleri hakkında fikir alış verişinde bulunuldu. Aynı
zamanda Sungurlu MYO’nun yeni binaya taşınma süreci, açılan ve açılması
planlanan bölümlerin uygulamalı eğitim modülleri, başkanlığımızın
gerçekleştirmekte olduğu eğitimler, iç kontrol sisteminin işleyişi ve geleceğe
dönük planlar hakkında düşünceler belirtildi. Strateji birimlerinin idarenin
görev alanına ilişkin konularda standartlar hazırlamak görevinden hareketle
uygulama birlikteliğinde belli bir standardizasyona ulaşma noktasında yapılması
gerekenlerden bahsedildi.
Sungurlu MYO Müdürü Yrd. Doç. Dr. Kubilay KARACİF, üniversitemizin imkanlarının geçmiş yıllara göre arttığını, kurumsal sistemin oturdukça iş ve işlemlerin kolaylaştığını, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı’nın yaptığı bu ziyaretleri diğer birimlerden de beklediklerini belirterek teşekkürlerini iletti
Osmancık Ömer Derindere
Meslek Yüksekokulu 20.04.2016
Osmancık Ömer Derindere MYO ile
devam eden işbirliği ve koordinasyon ziyaretlerimiz Daire Başkanımız Alaattin
SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personelimiz İpek ÖZER’in
katılımıyla gerçekleştirildi. Başkanlığımız tarafından gerçekleştirilen maaş,
KBS, ek ders, yolluklar ve proje harcamaları konularındaki eğitimlerden
bahsedilen ziyarette, Osmancık Ömer Derindere MYO’nun fiziki kapasitesi
üzerinden yapılabilecek iyileştirmeler, ihtiyaç duyulan rekreasyon alanları ve
bisiklet yolları, kurulması planlanan açık hava kitaplıkları ve yeni açılması
planlanan bölümler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. İç kontrol ile ilgili
konuların dile getirildiği görüşmede dikkat edilmesi gereken hususlar üzerinde
duruldu.
Osmancık Ömer Derindere MYO Müdürü Yrd. Doç. Dr. Mustafa TOLGA ÇIRAK, oturmuş sistemlerin iş ve işlemlerin devamlılığında önem arz ettiğini ve strateji biriminin bu konudaki yeterliliğinden bahsederek ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getirdi.
Mühendislik Fakültesi 19.04.2016
Mühendislik Fakültesi ile devam
eden iş geliştirme ve koordinasyon ziyaretlerimiz Daire Başkanımız Alaattin
SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personellerimiz Ahmet ER ve İpek
ÖZER’in katılımıyla gerçekleştirildi. Asistanların yükselmelerine bağlı
bildirimler, sempozyum giderleri, Mühendislik Fakültesi’nin yürüttüğü projeler
hakkındaki mevzuat güncellemeleri, MÜDEK kapsamında üniversitemizin akredite
olduğu bölümler, kampüs çalışmaları sonrası ortaya çıkabilecek ihtiyaçlar ve
üniversite bilgi sistemlerinin kurulmasının gerekliliği noktasında fikir alış
verişinde bulunuldu. Stratejik planımız doğrultusunda, kaynaklarımızın,
şeffaflık, hesap verebilirlik ve kaynakların etkin kullanılması ilkeleri
bağlamında, kurumsal olarak oldukça iyi bir durumda olduğumuz ifade edildi. İç
kontrol sisteminin sağlıklı çalışmasının gerekliliği, stratejik amaç ve
hedeflere yönelik faaliyetlerin gerçekleştirilmesinde uygulama birlikteliğinin
sağlanmasının üzerinde duruldu.
İktisadi Ve İdari
Bilimler Fakültesi 15.04.2016
Üniversitemize bağlı harcama
birimlerine yönelik olarak yapılan işbirliği ve koordinasyon toplantıları
kapsamında yapılan ziyaretlerimiz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ile
devam etti. Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK,
Uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER’in katılımı ile gerçekleşen ziyarette
yıllara göre İİBF’ye verilen ödenekler, evrak sayıları, bütçe kalemleri,
organizasyon giderleri ve iç kontrol ile ilgili değerlendirmelerde bulunuldu.
Özellikle iç kontrol ile ilgili İİBF’nin bilgilendirme çalışmalarının
değerlendirilerek takdir edildiği ziyarette hassas görev tanımlarının ne olması
gerektiğine dair fikir alış verişinde bulunuldu. Strateji birimlerinin idare
faaliyetlerinin stratejik plan, performans programı ve bütçeye uygunluğunu izlemek
ve değerlendirmek görevinden bahsedilerek bütçe ile ilgili bilgilendirmeler
gerçekleştirildi.
İİBF Dekan Vekili Sabiha KILIÇ, yapılan ziyaretten dolayı memnuniyetini dile getirerek, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı’nın yaptığı bu ziyaretlerin bilgilendirme noktasında çok yarar sağladığını ifade etti.
İdari ve Mali İşler
Dairesi Başkanlığı 30.03.2016
İş geliştirme ve koordinasyon
toplantıları adı altında yapılan birim ziyaretleri, Daire Başkanımız Alaattin
SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek
ÖZER, Yunus HAN ve ilgili birim sorumlusu Mübeccel VOLKAN’ın katılımı ile İdari
ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı ile devam etti. Üniversitenin mali hizmetler
noktasında lokomotif birimleri olan iki daire başkanlığı arasında geçmiş
yıllardan bugüne gelinen noktada tecrübe birikimlerinin önemine vurgu
yapılarak, geçmiş ve cari mali yıllara ait değerlendirmelerde bulunuldu.
Özelinde ise Sayıştay denetimi hakkında bilgilendirmeler yapılarak, İdari ve
İşler Daire Başkanlığı bütçesi hakkında detaylı planlamalar gözden geçirildi. Ayrıca damga vergisi kesintileri ile ilgili
fikir alışverişinde bulunulan ziyarette iş ve işlemlerdeki uygulama
birlikteliğinin önemi bir kez daha vurgulandı.
Daire Başkanı Elvan TURAN, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ve İdari Mali İşler Dairesi Başkanlığının iletişimi ve koordinasyonu noktasında geçmişte ve bugünde sıkıntı yaşanmadığını, gelecek dönemde de bu iyi ilişkilerin artarak sürmesini temenni ettiğini belirterek bu tür ziyaretlerin motivasyon artırıcı özelliğine vurgu yaptı.
Yapı İşleri ve Teknik
Dairesi Başkanlığı 23.03.2016
Üniversitemiz birimlerine yapılan
ziyaretlerimiz Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanlığı ile devam etti. Daire
Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürü/Muhasebe Yetkilisi Murat ERTÜRK, uzman
personelimiz Yunus HAN’ın katılımıyla gerçekleştirildi. Strateji birimlerinin idarenin yatırım
programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak, uygulama
sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunu hazırlamak görevinden
hareketle kampüs inşaatı çalışmaları gözden geçirildi. Geçtiğimiz mali yıl
verileri yanında içinde bulunduğumuz cari yıl yatırım bütçesi hakkında değerlendirmelerin
yapıldığı ziyarette, Kampüs Altyapısı, Derslik ve Merkezi Birimler, Etüt
Projeler, Büyük Onarım projeleri hakkında detayların ele alındığı görüşmede, önümüzdeki
süreçte yapılması gereken konularda hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.
Yapı İşleri ve Teknik Dairesi Başkanı Hasan BAYLAVLI, üniversitemizin yatırımları noktasında yoğun bir sürecin yaşandığı, bu süreçte Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile güçlü bir işbirliğinin kaçınılmaz olduğundan bahsederek, özellikle bütçe noktasında tüm süreçlerin zamanında yerine getirilmesinden oldukça memnun olduklarını ifade etti. Ayrıca bu tür ziyaretlerin iş ve işlemlerde uygulama birlikteliğinin sağlanması yanında, kurumsal koordinasyon için de oldukça önemli olduğunu belirterek, ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getirdi.
Bilgi İşlem Dairesi
Başkanlığı 23.03.2016
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı,
Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK ve uzman
personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER, Yunus HAN ve ilgili birim sorumlusu
Mübeccel VOLKAN tarafından ziyaret edildi. Teknik ve altyapı desteği noktasında
koordineli bir şekilde çalıştığımız ve yazılımlarından oldukça yararlandığımız
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ziyaretinde; mevcut kullanılan programların
eksiklikleri ve iyileştirme çalışmalarının yanında üniversitenin tüm
projelerinin sistematik bir biçimde veri tabanına yüklenmesini sağlayacak ve
kendileri tarafından yazılımı geliştirilmekte olan proje programı hakkında
fikir alış verişinde bulunuldu. Strateji birimlerinin idarenin yönetim bilgi
sistemlerine katkıda bulunma görevinden hareketle neler yapılabileceği üzerine
planlamalar yapıldı.
Daire Başkan V. Nafi CESUR, duyduğu ziyaretten memnuniyetini dile getirerek, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı’na bilişim alanında ellerinden gelen tüm desteği sağlamaya devam edeceklerini iletti.
Bilimsel Araştırma
Projeleri Birimi 23.03.2016
Daire Başkanımız Alaattin
SORUKLU, Şube Müdürümüz Murat ERTÜRK, Uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek
ÖZER, Yunus HAN katılımıyla devam eden birim ziyaretlerimize Bilimsel Araştırma
Projeleri Birimi (BAP) ile devam edildi. Ziyarette, proje ödemelerinde, ödeme
emri ve eki belgelerinin kontrolü noktasında diğer birimlere nazaran sıkı
ilişkilerin olduğu göz önüne alınarak; ödeme evraklarının ön kontrolündeki işbirliğinin
artırılması, TÜBİTAK ile ilgili güncel mevzuat değişikliğinin üniversitemizde
uygulanabilirliği noktasında ortak akıl yürütülmesi ve Üniversitenin tüm
projelerin sistemsel takibi için hazırlanmakta olan proje programı ile ilgili
karşılıklı fikir alış verişinde bulunuldu. Strateji birimlerinin idarenin performans
ve kalite ölçütlerinin geliştirilmesine katkıda bulunma görevinden hareketle
yeni dönem planlamasında dikkat edilmesi gereken hususlardan bahsedildi.
Şube Müdürü Leriman ZEYBEL; ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getirerek Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile ilgili iletişimde ve uygulama birliği noktasında sıkıntı yaşamadıklarını ve bundan sonraki süreçte de koordineli çalışmalarının devam etmesini umduğunu dile getirdi.
Sağlık
Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı Birim Ziyareti 22/03/2016
Üniversitemiz birimlerine yapılan ziyaretlerimiz
Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı ile devam etti. Daire Başkanımız
Alaattin SORUKLU, Şube Müdürü/Muhasebe Yetkilisi Murat ERTÜRK, uzman
personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER, Yunus HAN ve ilgili birim sorumluları Uğur
AKIŞ ve Yusuf ÖNAL’ın katılımıyla gerçekleştirildi. Mali yıllara ait
genel değerlendirmenin yanında ihale süreçlerinde karşılaşılan durumlar ve bu
süreçlerin ardından geçici teminatların teslim sürelerinin gündeme alındığı
ziyarette yeni dönemde dikkat edilmesi gereken konuların üzerinden geçilerek
risk haritası çıkarıldı.
Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanı Hüseyin ÖZDEN ziyaretten duyulan memnuniyetini ifade ederek, bu tür ziyaretlerin birimler arasındaki koordinasyonun güçlenmesi ve kurumsal davranış modellerinin şekillenmesi adına olumlu katkılar sağladığını belirterek teşekkür etti.
Personel
Dairesi Başkanlığı Birim Ziyareti 22/03/2016
Birim ziyaretlerimize Personel Dairesi Başkanlığı ile
devam edildi. Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürü/Muhasebe Yetkilisi
Murat ERTÜRK, uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER, Yunus HAN ve ilgili
birim sorumlusu Osman Yüksel SÖNMEZ’in katılımıyla gerçekleştirildi. Mali
yıllara ait genel değerlendirmenin yanında maaş ve yük hesabı cetvellerinin
gündeme alındığı ziyarette geçmiş yıllardan bugüne Strateji Geliştirme Dairesi
ve Personel Dairesi arasında çalışma alanlarına has konulardaki iş ve
işlemlerin üzerinden geçilerek yeni dönem planlaması oluşturuldu.
Personel Dairesi Başkanı Şaban ZORLU ziyaretten duyulan memnuniyetini ifade ederek, bu tür bilgi alışverişi ziyaretlerinin iş akışının sağlıklı bir biçimde yürütülmesi ve koordinasyonun güçlenmesi adına yarar sağladığını belirterek teşekkür etti.
Kütüphane ve Dökümantasyon Daire Başkanlığı Ziyareti 22/03/2016
İş geliştirme ve koordinasyon
ziyaretlerimize Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı’na yaptığımız
ziyaret, Daire Başkanımız Alaattin SORUKLU, Şube Müdürü/Muhasebe Yetkilisi
Murat ERTÜRK, uzman personellerimiz Ahmet ER, İpek ÖZER ve Yunus HAN’ın
katılımıyla gerçekleştirildi. Mali yıllara ait genel
değerlendirmenin yanında, veri tabanı kullanım istatistikleri, taşınır ve ek
ödenek taleplerinin gündeme alındığı ziyarette 2015 yılında Strateji Geliştirme
Dairesi ve Kütüphane ve Dokümantasyon Dairesi arasındaki resmi evrak akışının
istatistiği çıkarılarak koordinasyon noktasında sıkıntı yaşanmadığı ve uyum
içinde çalışmaların devam ettiği görüldü.
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanı Süha DURMUŞ ziyaretten duyulan memnuniyetini ifade ederek, geçmiş yıllardan günümüze kadar olan süreçte Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile ilgili olan iş ve işlemlerde sıkıntı yaşanmadığını ve özverili çalışmalarından dolayı tüm personele teşekkür ettiğini belirtti
Öğrenci
İşleri Daire Başkanlığı Ziyareti 21/03/2016
Başkanlığımız tarafından, mali hizmet
odaklı performans ve kalite ölçütlerinin geliştirilerek paydaşları
bilgilendirme ve hesap verebilme süreçlerinin etkinliğini sağlamak misyonundan
hareketle üniversitemiz harcama birimleri arasında uygulamada ortak hareket
etmenin sağlanması, kurumsal kapasite ve kalitenin geliştirilmesi, iletişimin
güçlenmesi, işbirliğinin artırılması, mevzuatla ilgili değişikliklerin
değerlendirilmesi, karşılaşılan problemlerin çözüme kavuşturulması
amacıyla önceki yıllarda başlatılarak geleneksel hale gelen iş
geliştirme ve koordinasyon ziyaretleri gerçekleştirilmektedir.
Bu ziyaretler kapsamında; kurumsal kapasite ve toplam kalitenin geliştirilmesi hedefinden yola çıkılarak Başkanlığımızın çalışma alanına esas olan mali hizmetler, muhasebe, iç kontrol, bütçe, taşınır, proje ödemeleri, raporlama ve performans konularındaki usul ve esaslar, işleyiş, mevzuat değişiklikleri noktasında uygulama birliğinin sağlanması, güncel revizyonların paylaşılması, mali yıl içinde karşılaşılan ve karşılaşılabilecek problemlere yönelik çözüm önerilerinin geliştirilmesi ve kurum içi sinerjinin güçlendirilmesi adına karşılıklı görüş alış verişinde bulunulmaktadır.
Strateji
Geliştirme Dairesi Başkanlığımız tarafından iç döngüde yaptığımız bu iş
geliştirme ve koordinasyon toplantılarının üniversitemizin kurum içi diğer
aktörlerine yayılması fikri; koordinasyonun bireysel amaçların değil kurumsal
ortak amacın gerçekleştirilmesini kolaylaştıracağı ve personel arasındaki
birbirine bağımlılık düzeyi arttıkça, kurum hedeflerine ulaşılması için
yapılacak çalışmaların koordine edilmesi için kurulması gereken iletişimin de
artması gerektiği gerçeğinden yola çıkılarak planlanmıştır.Başkanlık olarak
kurumsal davranış biçimi haline getirdiğimiz iş geliştirme ve koordinasyon
ziyaretleri; kurumsal felsefenin, kurumsal amaç ve düşüncelerin iletilmesi ve
çalışanların kurumun hedefleriyle ve dolayısıyla kurumla bütünleşmelerini
sağlamak amacıyla önümüzdeki yıllarda da faaliyet planlarımızın içinde yer
almaktadır.